FAQ - NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW:

 

  • CZY MUSZĘ POSIADAĆ FIRMĘ ABY ZAMAWIAĆ?

Tak, aby móc złożyć zamówienie powinieneś posiadać firmę (działalność gospodarczą, spółkę cywilną lub prawną). Wystawiamy do każdego zamówienia faktury VAT 23% w przypadku polskich kontrahentów lub 0% w pzypadku kontrahentów z Unii Europejskiej (musisz posaidać VAT EU).

  • CZY WYSTAWIACIE FAKTURY ZBIORCZE?

Tak, domyślnie wystawiamy faktury dla każego kontrahenta na koniec tygodnia np. w piątek zbiorczo z całego tygodnia. Jeśli życzysz sobie, aby faktury były jeszcze rzadziej wystawiane np. raz w miesiącu, poinformuj nas o tym, zrobimy co w naszej mocy, aby spełnić Twoją prośbę. Jeśli życzysz sobie faktury do każdego zamówienia, na bierząco - codziennie, również spełnimy Twoją prośbę.

  • CZY MOGĘ ZAMAWIAĆ JEŚLI POSIADAM SKLEP O INNYM PROFILU (NP. ODZIEŻ, BIŻUTERIA, KOSMETYKI LUB INNY)?

Jak najbardziej możesz składać zamówienia w naszej hurtowni erotycznej. W ten sposób rozszerzysz swoją sprzedaż o dodatkowe produkty z zakresu kosmetyków intymnych, suplementów diety lub gadżetów erotycznych. Sprzedając produkty erotyczne z pewnością poszerzysz grono swoich klientów, a także zwiększysz obrót na sklepie.

 

  • CZY PRZYJMUJECIE ZWROTY / REKLAMACJE ?

Nieodebrana paczka przez Twojego klienta:

- W przypadku paczek nieodebranych przez klienta, sklep ponosi ewentualne koszty kolejnej przesyłki lub innych kosztów poniesionych przez Dystrybutora w celu odbioru nieodebranej przesyłki i ponownego jej nadania. W przypadku, gdy przesyłka trafi do nas na magazyn i przez okres 6 miesięcy od daty jej otrzymania nie dostaniemy informacji o dalszych losach danego zwrotu, produkty zosaną zutylizowane. Zatem maksymalny okres magazynowania produktów wynosi 6 miesięcy od daty przybycia na nasz magazyn. Na pisemną prośbę możemy wydłużyć ten czas, za opłatą 1 dzień=0,39 zł netto, koszt magazynowania 1 produktu / 1 dzień. Zastrzegamy sobie prawo do utylizacji produktów po określonym czasie bez uprzedniej informacji do własciciela paczki w przypadkach których paczka nie będzie możliwa do zidentyfikowania.
 
Reklamacja towaru:
 
- Po otrzymaniu wadliwego produktu, Dystrybutor wymieni towar na nowy egzemplarz oraz poniesie koszty wymiany w przypadku tylko i wyłącznie wad fabrycznych/produkcyjnych niepowstałych na skutek niewłaściwego używania produktu. Czas na zgłoszenie rękojmi/reklamacji z tytułu wad to 24 miesiące od daty zakupu produktu przez klienta. W sytuacji, gdy wymiana na nowy egzemplarz nie będzie możliwa, zostanie utworzona korekta do zamówienia i zwrot środków za produkt zgodnie z fakturą zakupu.
 
Konsumencki zwrot towaru:
 
– w chwili obecnej Dystrybutor nie obsługuje zwrotów konsumenckich dla swoich partnerów, zatem gdy taki zwrot przypadkowo trafi do nas na magazyn, powiadomimy partnera do 14 dni i powinien w tym czasie podjąć decyzję, czy produkt będzie magazynowany u nas, czy odesłać produkt do partnera lub klienta/konsumenta (koszt wysyłki zostanie zafakturowany). Przypominamy, że nie ma tutaj zastosowania ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - art. 10, ponieważ Dystrybutor wysyła produkt na zlecenie Sklepu, a nie Klienta.

 

  • CZY MUSZĘ POSIADAĆ SKLEP INTERNETOWY ?

Aby wykonywać zakupy hurtowe, nie musisz posiadać sklepu internetowego. Wystarczy, że posiadasz inny punkt sprzedaży detalicznej, hurtowej lub jesteś dystrybutorem lub też re-sellerem. 

 

  • CZY MOGĘ SPRZEDAWAĆ NA ALLEGRO LUB INNYCH PORTALACH?

Oczywiście, to Ty jesteś odpowiedzialny, jaki sposób dystrybucji naszych towarów wybierzesz. Może to być sprzedaż na portalach aukcyjnych, allegro, ebay, lub poprzez sklep online czy nawet sprzedaż bezpośrednia!

 

  • CZY MUSZĘ PODPISAĆ Z WAMI UMOWĘ O WSPÓŁPRACY?

Do współpracy z EroPlace.pl nie jest wymagana umowa współpracy. Każde zamówienie opłacasz z góry lub płacisz przy odbiorze. Pamiętaj, że składając zamówienie każdorazowo akceptujesz regulamin. 

 

  • CZY WSPÓŁPRACUJECIE METODĄ DROPSHIPPING (CZY WYSYŁACIE ZAMÓWIENIA DO MOICH KLIENTÓW)?

Tak, jesteśmy jedyną hurtownią erotyczną, która współpracuje w ten sposób. Posiadamy szereg różnych plików xml, csv i iof, w tym w formacie ceneo, za pomocą którego możesz wdrożyć nasze produkty do swojego sklepu. A następnie gdy klient zakupi produkt w Twoim sklepie, wykonujesz zamówienie w naszej hurtowni, a my wysyłamy to zamówienie bezpośrednio do Twojego klienta. Usługa ta jest całkowicie darmowa!

 

  • CZY MUSZĘ SIĘ REJESTROWAĆ NA STRONIE HURTOWNI EROPLACE?

Tak, rejestracja jest wymagana. Do niczego jednak Ciebie nie zobowiązuje. Wykonujesz zamówienia kiedy tylko potrzebujesz. Za rejestrację nic nie płacisz, jest całkowicie darmowa tak jak cała współpraca z nami. Rejestracja trwa zaledwie 30 sekund a zyski, które w ten sposób możesz przynieść Twojej firmie mogą być niewspółmiernie wysokie.

 

  • CZY POSIADACIE PLIK XML Z OFERTĄ?

Nasza hurtownia posiada pliki XML, są to pliki w naszym autorskim formacie lub w formacie ceneo. Pliki możesz pobrać po wejściu w panel klienta a następnie zakładkę XML. Szczegóły na temat pliku omawiaj z naszym doradcą Radosław Ociepka - radoslaw.ociepka@eroplace.pl

 

  • JAKĄ MARŻĘ MOGĘ NARZUCIĆ NA PRODUKTY?

Możesz narzucić dowolną marżę w granicach rozsądku, tzn. tak, aby Twoja firma zarabiała na każdym produkcie zadowalającą stawkę. Wybrane produkty mogą mieć tzw. cenę sugerowaną w opisie produktu. Wówczas jesteś zobowiązany do przestrzegania aby nie sprzedawać poniżej tej ceny.

 

  • CZY PRODUKTY SĄ W PEŁNI LEGALNE DO SPRZEDAŻY W POLSCE?

Gwarantujemy, że wszystkie oferowane przez nas produkty znajdują się w Europejskim rejestrze CPNP, który obowiązuje każdego importera od 10 lipca 2013 roku. Mamy certyfikaty, którymi służymy w przypadku kontroli.

 

  • ILE KOSZTUJE PRZESYŁKA?

Koszty przesyłki są określone w dziale Koszty przesyłki / transport.

 

  • CZY MOGĘ ZAMAWIAĆ POJEDYNCZE SZTUKI TOWARÓW?

Nasza hurtownia zezwala na zakupy na sztuki. To znaczy, że możesz zakupić dowolną ilość wybranego produktu, nie musisz kupować całej paczki, kartonu lub opakowania zbiorczego.

 

  • CZY MACIE JAKIŚ LIMIT WYSOKOŚCI ZAMÓWIENIA?

Dla sklepów online nie mamy limitów. Czyli możesz dokonać zamówienia już od 1 złotówki. Dla sklepów stacjonarnych limit taki jest w wysokości zaledwie 300 zł.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas:

hurtownia@eroplace.pl